poniedziałek, 5 maja 2014

Zapewne dziwi Was fakt, iż na naszym blogu pojawił się nowy post, jednak musimy Was rozczarować, ponieważ nie jest to nowy imagin, ani druga część Harrego. Po tym co zrobiłyśmy nie mamy prawa o to prosić, jednak byłoby naprawdę wspaniale, gdybyście zdecydowały się przeczytać to co mamy wam do powiedzenia.
Przede wszystkim chciałybyśmy Was z całego serca przeprosić. Nie tylko za to, że kompletnie zawaliłyśmy nasze obowiązki i przestałyśmy cokolwiek dodawać, ale również za to, że zniknęłyśmy bez słowa. Mogłyśmy zakończyć sprawę inaczej i za to, że tego nie zrobiłyśmy również przepraszamy.
Naprawdę przykro nam z tego powodu, że zostawiłyśmy Was po tym wszystkim z niczym. Po tym jak poświęcałyście swój czas, by czytać nasze lepsze i gorsze prace. Po tym jak chwaliłyście lepsze i pomagałyście dopracować gorsze. Po tym jak razem z nami rozkręciłyście bloga, bo nie oszukujmy się, bez Was nigdzie byśmy nie zaszły. Dziękujemy za wszystkie komentarze, które zawsze motywowały nas do dalszej pracy i wierzcie, iż nie są to puste słowa, gdyż każdy z nich znaczył dla nas niewyobrażalnie wiele. Znaczył i nadal znaczy, tak samo jak cały ten blog, Wy i wszystko co z nim związane. Nawet nie możemy zliczyć ile wspaniałych wspomnień wiąże się z tym co razem zbudowałyśmy i po tym jak odeszłyśmy bez słowa możecie nam nie wierzyć, lecz nigdy nie zapomnimy spędzonych tu chwil.
Wiele z Was zapewne zachodzi w głowę czemu odeszłyśmy. Mogłybyśmy użyć najprostszej wymówki i najzwyczajniej w świecie zasłonić się szkołą, nauką i nadmiarem obowiązków, jednak nie byłoby to w porządku. Sądzimy, że po wszystkim co dla nas robiłyście, zasługujecie na prawdę. A jest ona taka, że naszą intencją nie było zniknąć na zawsze. Może głupio to zabrzmi, ale to, że żaden imagin nie pojawił się na blogu przez kilka miesięcy było... przypadkiem? Po prostu jakoś tak wyszło. Początkowo nie mogłyśmy się dogadać, której jest kolej, następnie poczęłyśmy coraz bardziej odkładać wszystko w czasie, który w końcu w całości pochłonięty został przez najstarszą wymówkę świata, czyli szkołę i zanim się obejrzałyśmy... minęło pięć miesięcy odkąd po raz ostatni dodałyśmy coś na bloga. Może to trochę egoistyczne, lecz uwierzcie, że nam było równie trudno, co Wam. Nie chciałyśmy dopuścić do świadomości, iż coś co budowałyśmy razem, z niebywałą gorliwością i sercem, skończyło się od tak. Przez pewien czas oszukiwałyśmy same siebie, iż jeszcze uda nam się wrócić, ale im dłużej czasu nad tym myślałyśmy, tym cięższy wydawał nam się owy powrót, również ze względu na zwykły brak weny i chęci. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż zapewne nie jest to dobre wytłumaczenie, ale nie chciałyśmy Was okłamywać.
Przepraszamy, że wyznanie Wam prawdy zajęło nam tak długo, lecz dopiero, gdy uświadomiłyśmy sobie, iż do dnia dzisiejszego komentujecie nasze prace, wyrzuty sumienia, które nękały nas już od dawna, przybrały na sile. W końcu jednak zebrałyśmy się w sobie i dopiero dziś mamy odwagę, by przedstawić Wam sprawę jasno i tak jak na to zasłużyłyście.
Zdajemy sobie sprawę z tego, iż zapewne nikt tego nie przeczyta, a nawet jeśli, na pewno nas nienawidzi, jednak nie mogłyśmy postąpić inaczej. Lepiej późno niż wcale, czyż nie? Tak więc uroczyście i oficjalnie ogłaszamy, iż nasz blog zostaje zawieszony. Piszemy "zawieszony" i choć nie towarzyszy nam zbyt wielka nadzieja na powrót, to nigdy nie mów nigdy, tak?
Macie prawo być na nas złe i jeśli tylko chcecie, możecie napisać nam co o nas myślicie, a nam pozostanie tylko czytanie tego ze łzami w oczach, bo mówiąc wprost zawaliłyśmy sprawę. Lecz jeśli tylko zostanie garstka ludzi, która chciałaby czytać nasze prace to kochamy ją całym sercem i może kiedyś dla niej wrócimy.

LOLA, RECKLESS, KAHN

55 komentarzy:

  1. szkoda że zawieszacie bo kocham wasze imaginy. Ja będę czekała na powrót xx

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że dobrze zrobiłyście przyznając się do błędu :) mam nadzieję, że wena jeszcze kiedyś do was wróci i blog będzie prosperował na pełnych obrotach :) a póki co szalejcie i bawcie się dobrze :)
    xoxo W.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham was dziewczyny, i czekam na wasz powrót

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wasze imaginy i mam nadzieję, że szybko wrócicie. Ja także czekam na wasz powrót. :D Uwielbiam Was *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że coś napisałyście w ogóle :) mam nadzieję ze kiedyś wrócicie z nową siłą, nowymi pomysłami i nowymi imaginami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że się odezwałyście.
    No trudno.
    Mam nadzieję, że kiedyś wrócicie.

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zawieszacie. Ja będę czekać na wasz powrót. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz mam łzy w oczach czytając imaginy czy coś takiego. Szkoda :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że szybko wrócicie !

      Usuń
  9. fajnie, że wyjaśniłyście sytuacje ;)
    czekam na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. było by fajnie jak byście zaczeły pisać od nowa , mama nadzieje że to kiedys nastapi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Liczymy na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, tak, zawaliłyście sprawę. Ale ja nadal będę tu czekała na nowy wspaniały imagin i nadal co jakiś czas wejdę z nadzieją "może coś się pojawiło". Nie mogę zostawić w spokoju niektórych prac, które wręcz pokochałam. Dzień, w którym wrócicie, będzie dniem dobrym i udanym i dla takiego dnia warto czekać choćby cały rok. Mam nadzieję, że znajdziecie w sobie to coś, co znalazłyście przed kilkunastoma miesiącami i wrócicie do nas z nowymi siłami. Mam jeszcze jedną nadzieję, że nigdy nie przestaniecie tej siły w sobie szukać, bo to będzie wielka strata dla nas. Tak wspaniałych prac nie znalazłam nawet na końcu internetu! Przyznaję, że zrobiło mi się przykro, kiedy zniknęłyście bez słowa, ale teraz jest mi jeszcze bardziej przykro. Moja prośba jest tylko taka, byście pamiętały, że macie niebywały talent!
    Trochę to wszystko chaotyczne, ale jestem rozemocjonowana...
    Pozdrawiam
    Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymajcie się dziewczyny, ja będę czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda no ale jestem z was dumna za to co napisałyście.Jesteśmy rodziną a rodzina się jest ze sobą do końca.Razem z innymi będę czekać na wasz powrót bo wierze ,że wrócicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To był pierwszy blog jaki zaczęłam czytać...
    Wtedy komentowałam z anonima, a teraz mam już nawet konto. :D
    Muszę przyznać, że od tamtej pory, kiedy dodałyście ostatni post wchodzę tu raz na tydzień i patrzę czy czegoś nie ma...
    I wchodzę dziś, i jest *.* No może to nie jest do końca dobra wiadomość...
    Chociaż nie. To wspaniała wiadomość, żyjecie, a już się bałam...
    Jesteście cudowne, Wasze imaginy były naprawdę dobre, bardzo dobre, wręcz wyśmienite.
    Zawsze Was kochałam i tak pozostanie. Nie płaczcie...:)
    Rozumiem Was i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy tu na blogu.
    Pozdrawiam, jesteście świetne.... :***
    Foreverdirectioners:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja codziennie wchodzę na waszego bloga czy dajecie jakieś odznaki życia. Ale na prawdę jest mi przykro że tak długo nic nie pisałyście. Bo piszecie świetne opowiadania które z uśmiechem na ustach czytam. Mam nadzieje że odwieście bloga przynajmniej na wakacje coś dodacie. Kocham Was i pozdrawiam. Buziaczki.
    p.s: I tak dalej będę zaglądać tu :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem z Was dumna. Po raz kolejny możecie być wzorem. Wcześniej- jak pisać świetne opowiadania, teraz- jak przyznać się do błeędu. Nie każdy t potrafi, ale Wy należycie do tej umiejętnej grupy:)
    Przykro mi, że zawieszacie bloga, nie mając nadziei na powrót, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni i znowu będziemy mogli czytać Wasze cudowne prace. Jestem pewna, że jak nie będzie już tyle nauki i znajdzie się nadmiar czasu wolnego to wrócicie do pisania z jeszcze większą weną, chęcia i coraz to nowymi pomysłami. W końcu STOP-WENA czasami nawet trwa latami. Nawet najwięksi pisarze mają zanik weny albo chęci, ale to przecież niz strasznego. Mam nadzieję, ogromną nadzieję, że jednak do nas wrócicie i będzie tak jak dawniej.
    Kocham Was bardzo mocno
    Katie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że zawieszacie bo super piszecie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jestem zła i szanuje waszą decyzję xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda. Mam nadzieję, że wrocicie. Imagina z Liamem czytałam z 30 razy, w sumie, może więcej. HAHAHAH ,,LUV YA :3

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu coś dostajecie i cieszę się :)
    Nie byłam z wami od początku istnienia bloga, ale przeczytałam wszystko parę razy. Macie naprawdę talent i nie zmarnujcie go. Przykro nam że zawieszacie stronę, no ale cóż...
    Liczę na szybki powrót. Uwielbiam wasze imaginy. <3
    Najlepsze jakie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem was :)
    Lecz nie mogę się pogodzić z waszym odejściem...
    Jak to czytałam...tylko płakałam.
    Łzy leciały i leciały, a ja nie mogłam ich zatrzymać.
    Więc do zobaczenia ;)
    Mam nadzieję, że wrócicie !
    Never Say Never

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze powiedziawszy gdy mi sie nudziło weszłam tu by znów przeczytać jakieś stare imaginy a tu ... a tu wpis. Zaczęłam czytać i nie powiem. Zrobiło mi się smutno i tak zawaliłyście sprawę. Naprawdę. Ale ... nie jestem na was zła.
    Rozumiem - życie.
    Wielce się ... poporstu zrobiło mi się smutno że blog zostaje zawieszony, ale mam nadzieje że kiedyś wrócicicie a przerwy pomiędzy imaginami nie będą 5-miesięczne.
    Baaardzo lubie wasz blog i napewno tu jeszcze zajrze :)
    Salute ^

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda :( bo to najlepszy blog z imaginami.
    Będę czekać na wasz powrót dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda :( Kocham Wasze imaginy, macie naprawdę ogromny talent i smutno mi, że raczej już nie będziecie pisać :(
    Mimo wszystko będę ogromnie czekać na Wasz powrót :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Żałuje! Tak cholernie żałuje że nie jestem tu z wami od początku bloga! Zawsze będę czekała na wasz powrót! Znalazłam tego bloga jak były jeszcze jakieś 3 imaginy przed zakończeniem.Chyba mi zostało zapoznac się z całą twórczością tego bloga.~HungryKilljoys

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, naprawdę uwielbiałam tego bloga, będę czekać na wasz powrót <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam stałą czytelniczką. Bloga znalazłam mniej więcej miesiąc temu i przez ten czas przeczytałam wszystkie. Jakie było moje zdziwienie kiedy przeczytałam tą notkę. Ciężko było mi to czytać gdyż Wasze imaginy i czas jaki w nie wkładałyście był wspaniały. Pamiętam jak zawalałam nocki czytając różnie historie. I wiecie co? Nie żałuje tego że się tu pojawiłam. Każdy imagin, chłonęłam niewyobrażalnie szybko. Ale nie będe się rozpisywała gdyż mogę się bardzo rozpisać. Dziękuje Wam za to że założyłyście tego bloga. Dziękuje Wam że wkładałyście w nie tyle serca i pracy. Może zabrzmi to banalnie ale cholernie szkoda mi tego że nie byłam z Wami od początku,że nie dawałam komentarzy przy każdym imagin'ie.(wiem leń ze mnie xd). Ugh co jeszcze moge napisać? Nie będe pisała jakie to okropne jesteście. Nie jesteście! Podziwiam Was,że napisałyście to i zapewne to dla Was nie było łatwe. Mam nadzieje,że za niedługo pojawi się nowy post,który z chęcią przeczytam.
    Wasza stała czytelniczka -Oliv

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytam wasze prace prawie od roku i to naprawdę wielka szkoda że zawieszacie bloga. Wasze imaginy są najlepszymi jakie kiedykolwiek czytałam, serio:) Mam nadzieje że niedługo wrócicie i będziecie kontynuować pisanie. Wpadałam tu kilka razy miesięcznie żeby zobaczyć czy dodałyście coś nowego i bardzo ( jak pewnie dużo innych osób) doceniam że się z nami pożegnałyście, zwierzyłyście:)
    Czekam na wielki powrót, Kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest naprawdę smutne, bo zawieszenia ostatnio zobaczyłam na wielu blogach z imaginami o 1D które czytałam. Zastanawiam się dlaczego... ja sama nawet nie mogę marzyć o takiej popularności na moim blogu a wy to tak po prostu porzucacie? Jest mi smutno, ale w końcu wasza decyzja... miło, że jednak coś napisałyście. Do (nie)zobaczenia. ;c

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygraj autograf OneD Louisa i Harry'ego. Weź udział w konkursie!
    http://konkurs-1d.urwij.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieje że wena wam wróci komentuje to miesiąc później bo wcześniej nie mogłam-szkoła niby denna wymówka ale niestety prawdziwa. Piszecie świetnie może jeszcze nie teraz bo koniec roku itp. ale w wakacje może napiszecie coś dodacie przez ten czas kiedy nic nie dodawałyście wchodziłam tu codziennie mając nadzieje więc cieszę się że przynajmniej to wyjaśniłyście. Życzę wam dużo weny i jeśli nie rozkręcicie tego bloga może uda wam się coś innego bo naprawdę jesteście wspaniałe <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  33. PŁAKAŁAM. CZYTAŁAM I PŁAKAŁAM. CZYTAŁAM I PŁAKAŁAM I NIE MOGŁAM UWIERZYĆ. w to, że to już koniec... przecież... tyle świetnych imaginów.... tyle świetnych komentarzy... ale cóż wszystko co dobre kiedyś się kończy... Mam jeszcze cichą nadzieję, że może... że może jeszcze coś dodacie... nawet jeśli nie... nawet jeśli nie zostaniecie w naszych sercach na zawsze... <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozumiem was, każdy ma swoje życie i obowiązki. Ale może kiedyś tam wolnym czasem napisałyyściw drugą część Harrego?

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiem, że każda z was ma dość dużo na głowie i nie może nieraz wejść na bloga, rozumiem brak weny i wgl... sama to przechodziłam. Przykro mi, że blog został zawieszony, ale mam nadzieję, że kiedyś tu wrócicie i napiszecie coś dla nas, tak jak w piosence Loved You First my będziemy czekać ("I've been waiting all this time") :') Zawsze pozostanę wam wierna i pewnie nie raz wejdę na tego bloga, żeby poczytać imaginy... w tym momencie już się rozklejam, ale okej... w porządku... wiem, że wrócicie, a przynajmniej chcę, by ta wiara podtrzymywała mnie na duchu tak samo jak innych z nas...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. :( szkoda :( mam nadzieję, że wena wróci i kontynuacja bloga będzie możliwa
    + zapraszam do mnie na ff o Harrym :) rozdział pierwszy pojawi się już jutro! :D http://heat-me-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytam to z łzami w oczach ponieważ brakuje mi was...moje ulubione blogerki odchodzą raz po raz,laski które mają talent i wiedzą coś o chłopcach,wiedzą jak napiasac imagina aby go nie spieprzyc wiedza co chcemy przeczytać i nawet jesli nie myśla ze ich praca odniesoe sukces wiedzą ze maja nas. Te ktore je wspieraja i chca by pisały jak najdłuzej mając nadzieje ze ich wena nigdy sie nie wykończy lub nie przestana chciec pisać o naszych bohaterach.Macie te które chciały by w przyszłości zobaczyc na półkach sklepowych ksiązki z waszym nazwiskiem i najlepiej podpisem ktorego uzywałyście na blogach...czytam te opisy powyzej i zastanawiam sie czemu promują sie na was inne w takim poście albo czmu blagaja o dokonczenie Harrego:) Macie swoje sprawy.Swoich chłopakow lub tych za ktorymi sie uganiacie macie swoje rodziny przyjacioł. Macie swoje życie....Mam nadzieje ze blog wroci a wraz z nim szczęśliwe blogerki...czasem sama pisze ale nigdzie tego nie publikuje i wiem ze czasem mozna tym chciec zucic w pizdu...czekam na was będe tu kiedy reaktywujecie bloga albo zucicie nim całkiem
    ~UFO :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że wrócicie, bo uważam Wasze imaginy za zdecydowanie NAJLEPSZE, jesteście na prawdę wspaniałymi redaktorkami bloga, tylko pozazdrościć talentu :) x

    ja tymczasem zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale byłabym wdzięczna gdyby ktoś z Was poczytał, lub nawet skomentował moje imagine na imagine-life-with-1d.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! Twój blog został nominowany do Liebster Awards :D Więcej informacji tutaj: http://one-direction--imaginy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne! <3
    Zapraszam do siebie :)
    http://justlaughagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. WoW!!!!!!!
    Zapraszam do siebie:
    http://forever-fanfiction-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. http://londyyn.blogspot.com/
    ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteście naprawdę inteligentnymi i wrażliwymi dziewczynami :) Wróćcie tu kiedyś... Dopiero teraz znalazłam tego bloga ale jest dla mnie po prostu świetny! Przeczytałam chyba wszystkie imaginy xD Ja będę czekać tak jak inne dziewczyny ❤
    www.heart-in-the-spotlight-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteście wspaniałe i nie możecie tak po prostu skończyć z tym blogiem . Jest świetny.

    http://nataliemusiclife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Wróćcie !! Czekamy. Kocham was.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nadal czekamy na Was i zawsze będziemy czekać, przynajmniej ja. <3 Wasz blog jako pierwszy zaczęłam czytać i to sprawiło że pokochałam chłopców i zaczełam też sama coś pisać, więc DZIEKUJE <3 Dziękuje Wam za wszystko.. i mam nadzieje że kiedyś wrócicie, tu na bloga i napiszecie chociaż 1 imagina <3 Już miną ponad rok od tej notki.. ale mam nadzieję, że czytacie Nasze komentarze i że mój także przeczytacie. Pozdrawiam Was cieplutko ~ Monika
    PS. Nigdy nie zapomne o tym blogu, o tych imaginach i o Was. <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wrócicie tu, nie ma mowy :) uwielbiam wasze prace nie są pustymi imaginami, naprawdę wiedziałyście o czym piszecie

    OdpowiedzUsuń